Companii

Ian Pearson, Ford România: În 30 de minute noi putem produce 30 de maşini. Atât pierdem pe puţin în cazul unui drum între Piteşti şi Craiova

Interviu

Ian Pearson, Ford România: În 30 de minute noi putem produce 30 de maşini. Atât pierdem pe puţin în cazul unui drum între Piteşti şi Craiova

Ian Pearson, preşedintele Ford România: Producţia merge bine. Înainte de vacanţa de vară am revenit la trei schimburi şi 1.000 de maşini pe zi şi păstrăm pasul. Producţia merge înainte, dar toţi poartă mască, toţi angajaţii urmează protocolul. Am fost norocoşi că deşi multe pieţe nu au revenit la volumele de dinainte de pandemie, EcoSport şi Puma au revenit la cererea de dinainte.

Autor: Bogdan Alecu

28.09.2020, 00:07 371

Drumul expres între Piteşti şi Craiova devine unul din ce în ce mai important pentru Ford România, în condiţiile în care uzina are mai mulţi furnizori din zona Argeşului care trebuie să livreze la timp componente pentru SUV-urile Puma şi EcoSport.

Infrastrucuctura deficitară reprezintă o problemă din ce în ce mai acută pentru uzina Ford de la Craiova, pe măsură ce se încearcă gasirea unor noi furnizori, iar cei mai mulţi sunt în zona Piteştiului, rută pe care drumul expres va fi gata cel mai devreme la final de 2023.

„Urmăresc progresul construcţiei primelor două loturi ale drumului expres şi purtăm un dialog cu autorităţile cu privire la infrastructură şi prima jumătate ar trebui să fie gata până la finalul anului viitor. Dacă lucrările continuă în ritmul actual, nu văd de ce acest lucru nu s-ar întâmpla. A doua jumătate, până la Piteşti, tocmai a fost semnată, urmează un an pentru proiectare şi doi pentru construcţie, ceea ce înseamnă că cel mai probabil va fi gata la final de 2023. Dacă l-am dori mai devreme, da. Dacă este bine la final de 2023, normal. Ar fi un progres real“, a spus Ian Pearson, preşedintele Ford România, care este direct responsabil de uzina de la Craiova.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO