Companii

Idei alternative: tinerii artizani români fac business deşi brandurile lor sunt invizibile cu ochiul liber

Idei alternative: tinerii artizani români fac business...

Autor: Cristina Roşca

11.04.2019, 00:00 50
În inima Parisului, unul dintre centrele gastronomiei mondiale, într-un restaurant luat în vizor de criticii de la Michelin, mâncarea este servită în farfurii colorate, cu contur neregulat, făcute parcă de mână.

Numele producătorului stă înscris pe spatele produselor de ceramică, dar destul de discret cât să fie trecut cu vederea. La o privire mai atentă, înţelegi că poartă marca „Victoria Finală“, un brand românesc fondat de antreprenoarea Victoria Cojocariu. Produsele de ceramică realizate de ea sunt prezente în unele dintre cele mai impor­tante restaurante din România şi nu numai, de la MEATic, proiectul lui Adi Hădean din Oradea, la The Artist, unul dintre cele mai cunoscute restau­rante din Bucu­reşti, La Vinuri, Le Bistrot Français, Joseph by Joseph Hadad şi altele.

Piesele Victoria Finală se remarcă deoa­rece cromatica este contemporană, asimetria formelor este departe de cuminţenia produselor de masă, iar combinaţiile de culori sunt la fel de îndrăzneţe şi neaşteptate.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO