Companii

Ikea: 7% din vânzările totale au fost online

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Andrei Mazurchievici

15.07.2015, 00:02 293

Ikea România a avut 32.800 de comenzi online în primul an de la inaugurarea serviciului, reprezentând 7% din vânzările totale, a anunţat marţi retailerul de mobilă şi decoraţiuni. Din comenzile plasate până la 30 iunie 2015, majoritatea produselor comandate online au fost piese de mobilier (80%). În magazinul online se pot achiziţiona peste 85% dintre produsele din gama Ikea.

Compania a anunţat totodată că va reduce azi preţul pentru serviciul de colectare a produselor atât în magazin, cât şi pentru comenzile online, de la 49 lei la 29 lei. De asemenea, preţul transportului către Bucureşti şi judeţele Ilfov şi Prahova va scădea de la 1 leu la 0,75 lei pe kilogram, pentru comenzile plasate în magazin şi online.

Ikea este o companie de retail de mobilier şi decoraţiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca a fost înregistrată în 1943, în Suedia. Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, în martie 2007. Până în 2010 unitatea a fost operată în sistem de franciză locală, iar după aceea Ikea România a devenit parte din Ikea Group. Magazinul din Băneasa a înregistrat vânzări de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) în anul de catalog 2014, 1 septembrie 2013 - 31 august 2014, în creştere cu 6,4% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO