♦ Totodată, pierderea s-a adâncit la 5,1 mil. lei faţă de 4,3 mil. lei în anul de dinaintea pandemiei.
Exportul a ajuns să contribuie cu peste 85% la businessul producătorului local de cămăşi şi alte articole de îmbrăcăminte Braiconf din Brăila, cota pieţelor externe crescând cu aproape 10% în pandemie. Mai exact, impactul crizei sanitare asupra businessului s-a resimţit mai ales în ceea ce priveşte vânzările din România şi mai puţin la export.
Astfel, vânzările de peste hotare au fost de 28,2 mil. lei, cu doar 3,5% mai mici ca înainte de pandemie, pe când cifrele aferente vânzărilor din România s-au înjumătăţit aproape la doar 4,9 mil. lei în 2020.
„Acţiunile întreprinse pentru dezvoltarea exporturilor au condus către lărgirea gamei de servicii prestate şi transformarea sistemului de lucru din lohn în semilohn cu ţintă finală, full business. Principalii parteneri de afaceri sunt din Suedia, Franţa, Italia, Danemarca, Norvegia şi Estonia”, spun reprezentanţii companiei în raportul anual.