Companii

Impactul pandemiei asupra pieţei de deodorante: după o creştere puternică în 2019, piaţa deodorantelor va scădea în 2020 cu 3%. Românii cheltuie anual 80-100 de milioane de euro pe deodorante, consumul per capita fiind mai mic decât în alte ţări

Vânzările de deodorantele din România sunt dominate de jucători internaţionali, printre care Unilever South Central Europe (cu brandul Dove), Beiersdorf România (Nivea), Colgate-Palmolive România, Coty Cosmetics România şi Avon Cosmetics România.

Vânzările de deodorantele din România sunt dominate de jucători internaţionali, printre care Unilever South Central Europe (cu brandul Dove), Beiersdorf România (Nivea), Colgate-Palmolive România, Coty Cosmetics România şi Avon Cosmetics România.

Autor: Miruna Diaconu

06.08.2020, 18:30 180

Pandemia îşi pune amprenta şi asupra vânzărilor de deodorante, astfel că după creşteri susţinute, piaţa va scădea în 2020, conform unei analize a companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Criza generată de pandemia COVID-19 a afectat şi piaţa deodorantelor, care va înregistra un declin de 3% la finalul acestui an ca urmare a scăderii utilizării de deodorante în lunile în care oamenii au stat în casă.

„În ceea ce priveşte deodorantele, am putut observa o scădere a utilizării şi, prin ur­mare, un declin al vânzărilor, întrucât mulţi consumatori au rămas acasă, nu doar din cauza blocajelor, ci şi ca urmare a faptului că au lucrat de acasă“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO