Companii

Importatorul Opel reduce tinta de vanzari cu 8.000 de unitati

Importatorul Opel reduce tinta de vanzari cu 8.000 de unitati
22.07.2008, 16:56 21

GM Romania a reevaluat in scadere cu 13% tinta de vanzari pentru marca Chevrolet, urmand ca volumul de autoturisme comercializate in 2008 sa fie de 11.000 de unitati. Reprezentantii GM Romania au explicat reestimarea prin perspectiva scaderii pietei auto locale care, in urma introducerii noii taxe de poluare, avantajeaza importurile de automobile second-hand in detrimentul segmentului auto de sub 10.000 de euro. GM Romania a anuntat ca noul Chevrolet Aveo (foto), lansat recent pe piata locala, va fi unul dintre cele mai vandute modele, cu o tinta de 150 de unitati pe luna. "Taxa auto are un impact semnificativ, iar scaderea a avut loc pentru ca segmentul de sub 10.000 de euro este foarte pretentios. Chiar si Dacia a avut scaderi in prima jumatate a anului", a explicat Catalin Manta, director de vanzari Chevrolet si Opel in cadrul GM Romania. Pentru marca Opel, reprezentantii GM estimeaza ca vor inregistra vanzari de 19.000-19.500 de unitati, nivel asemanator celui din 2007. Marca Opel a inregistrat in primul semestru un avans al vanzarilor de 11%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, avantaj care, potrivit lui Manta, va fi pierdut in al doilea semestru datorita scaderii pietei auto. Vanzarile GM Romania vor ajunge astfel in acest an la circa 30.000 de unitati, in conditiile in care la inceputul anului importatorul anunta o tinta de vanzari de 38.000 de masini.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO