♦ Sarantis are peste 100 de branduri în portofoliu, printre care Str8 şi B U pe segmentul de îngrijire personală sau Fino pe cel de îngrijire a locuinţei.
Producătorul şi distribuitorul de cosmetice Sarantis, deţinut de grupul cu acelaşi nume din Grecia, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 11,6%, până la 453 mil. lei. Avansul este apropiat de cel din 2021, de 13%, însă spre deosebire de acesta, vine într-o perioadă marcată de inflaţie. Iar în perioadele în care preţurile cresc rapid, avansul cifrei de afaceri este susţinut, cel puţin parţial, de aceste scumpiri.
După cifra de afaceri, Sarantis a fost şi rămâne unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de distribuţie de cosmetice, unde se bate cu alţi giganţi străini precum L’Oreal, Beiersdorf (Nivea) şi Colgate-Palmolive. Pe aceeaşi piaţă activează şi producătorii autohtoni, Farmec Cluj şi Cosmetic Plant fiind două exemple.
Sarantis are peste 100 de branduri în portofoliu, printre care Str8 şi B U pe segmentul de îngrijire personală sau Fino pe cel de îngrijire a locuinţei. La fel ca alţi jucători din domeniu, cum e cazul L’Oreal, Sarantis are şi o divizie de produse cosmetice şi de parfumerie de lux, cu mărci precum Chopard, Carolina Herrera şi Jean Paul Gaultier, conform site-ului propriu.