Companii

În centrul istoric, unde H&M şi Adidas au închis, librăria Cărtureşti Carusel are vânzări de 2 milioane de euro pe an

În centrul istoric, unde H&M şi Adidas au închis,...

Autor: Cristina Roşca

17.01.2019, 00:07 2272

Librăria Cărtureşti Carusel de pe strada Lipscani din centrul istoric al Bucureştiului are anual vânzări de circa 2 milioane de euro, numărându-se printre cele mai puternice unităţi ale reţelei. 

„Vânzările librăriei din centrul istoric al Bucureştiului cresc în linie cu reţeaua în ansamblul său. În anul deschiderii (2015) a avut loc evenimentul de la Colectiv şi în primele şase luni businessul a fost afectat, dar a fost o situaţie generală în zonă. Apoi, treptat, am revenit pe un trend ascendent, au revenit turiştii şi interesul clienţilor a fost resuscitat“, spune Nicoleta Iordan, unul dintre fondatorii businessului. Cărtureşti Carusel a rezistat şi chiar a crescut într-o zonă dominată de baruri şi restaurante unde în ultima perioadă au tras obloanele două nume mari - Adidas şi H&M. 

Noi încercăm să ne punem amprenta asupra fiecărui spaţiu unde mergem, vrem să punem locul într-o lumină bună. Da, am investit, dar nu este vorba doar de bani aici, ci de starea de spirit pe care am reuşit să o transmitem clienţilor care nu vin la noi doar pentru că au nevoie de cărţi. Ei vin pentru că locul le dă o stare, pentru că rezonează cu ce vindem acolo.“ Ca cifră de afaceri totală, oficialii companiei estimau recent un business total de 28 de milioane de euro pentru 2018, la o reţea de 16 unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO