Companii

În centrul istoric, unde H&M şi Adidas au închis, librăria Cărtureşti Carusel are vânzări de 2 milioane de euro pe an

În centrul istoric, unde H&M şi Adidas au închis,...

Autor: Cristina Roşca

17.01.2019, 00:07 2271

Librăria Cărtureşti Carusel de pe strada Lipscani din centrul istoric al Bucureştiului are anual vânzări de circa 2 milioane de euro, numărându-se printre cele mai puternice unităţi ale reţelei. 

„Vânzările librăriei din centrul istoric al Bucureştiului cresc în linie cu reţeaua în ansamblul său. În anul deschiderii (2015) a avut loc evenimentul de la Colectiv şi în primele şase luni businessul a fost afectat, dar a fost o situaţie generală în zonă. Apoi, treptat, am revenit pe un trend ascendent, au revenit turiştii şi interesul clienţilor a fost resuscitat“, spune Nicoleta Iordan, unul dintre fondatorii businessului. Cărtureşti Carusel a rezistat şi chiar a crescut într-o zonă dominată de baruri şi restaurante unde în ultima perioadă au tras obloanele două nume mari - Adidas şi H&M. 

Noi încercăm să ne punem amprenta asupra fiecărui spaţiu unde mergem, vrem să punem locul într-o lumină bună. Da, am investit, dar nu este vorba doar de bani aici, ci de starea de spirit pe care am reuşit să o transmitem clienţilor care nu vin la noi doar pentru că au nevoie de cărţi. Ei vin pentru că locul le dă o stare, pentru că rezonează cu ce vindem acolo.“ Ca cifră de afaceri totală, oficialii companiei estimau recent un business total de 28 de milioane de euro pentru 2018, la o reţea de 16 unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO