♦ Otopeni este supraaglomerat şi abia mai face faţă actualelor curse ♦ Companiile aeriene plănuiesc să introducă noi curse, pentru a conecta Capitala cu alte oraşe din Europa şi din lume, pentru astfel de dezvoltări, Băneasa începe să se contureze ca o opţiune tot mai potrivită.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, care administrează cele două aeroporturi din Capitală, a anunţat că numărul de curse operate de pe aeroportul Băneasa creşte. Astfel, din 15 ianuarie, Wizz Air operează zboruri de pe Băneasa către Napoli şi Cracovia, urmând şi curse către Varşovia şi Abu-Dhabi.
Aeroportul redevine iar un terminal cu curse regulate, aşa cum a fost în urmă cu mai bine de un deceniu. Companiile aeriene devin tot mai interesate să lanseze curse de pe un aeroport aflat în Bucureşti, dar care încă este gol, ceea ce poate fi doar în avantajul pasagerilor.
„Companiile, care au dinamica cea mai mare în România, au găsit o nişă, şi-au dat seama că poate fi profitabil, pentru unii pasageri poate fi mai eficient şi s-au gândit să ocupe înaintea altora un aeroport liber“, spune Theodor Postelnicu, purtătorul de cuvânt al companiei Aeroporturi Bucureşti.