Companii

Înapoi în timp: „Aeroportul Băneasa revine la momentul 2012“ şi devine soluţia pentru a mai elibera din traficul de pe Otopeni. Wizz Air va opera patru zboruri de pe Băneasa, iar aeroportul se află în discuţii şi cu alţi operatori

Aeroportul Băneasa ar putea ajunge la o capacitate totală de două curse pe oră, respectiv 360 de pasageri pe oră la îmbarcare.

Aeroportul Băneasa ar putea ajunge la o capacitate totală de două curse pe oră, respectiv 360 de pasageri pe oră la îmbarcare.

Autor: Miruna Diaconu

18.01.2025, 12:57 19494

Otopeni este supraaglomerat şi abia mai face faţă actualelor curse Companiile aeriene plănuiesc să introducă noi curse, pentru a conecta Capitala cu alte oraşe din Europa şi din lume, pentru astfel de dezvoltări, Băneasa începe să se contureze ca o opţiune tot mai potrivită.

Compania Naţională Aeropor­turi Bucureşti, care adminis­trează cele două aeroporturi din Capitală, a anunţat că nu­mărul de curse operate de pe aeroportul Băneasa creşte. Astfel, din 15 ia­nuarie, Wizz Air operează zboruri de pe Băneasa către Napoli şi Cracovia, ur­mând şi curse către Varşovia şi Abu-Dhabi.

Aeroportul redevine iar un terminal cu curse regulate, aşa cum a fost în urmă cu mai bine de un deceniu. Companiile aeriene devin tot mai interesate să lanseze curse de pe un aeroport aflat în Bucureşti, dar care încă este gol, ceea ce poate fi doar în avantajul pasagerilor.

„Companiile, care au dinamica cea mai mare în România, au găsit o nişă, şi-au dat seama că poate fi profitabil, pentru unii pasageri poate fi mai eficient şi s-au gândit să ocu­pe înaintea altora un aeroport liber“, spune Theodor Postelnicu, pur­tă­torul de cuvânt al compa­niei Aeroporturi Bucureşti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit 2025