♦ Anul trecut, Tuborg România a numit un nou CEO, dar şi un nou vicepreşedinte de marketing.
Tuborg România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa berii, l-a numit pe Gheorghe Andresz în funcţia de vicepreşedinte vânzări. El are o experienţă de peste 20 de ani în sectorul băuturilor, activând anterior în cadrul unor companii precum HEINEKEN şi Diageo.
„Industria berii oferă oportunităţi pentru cei care acţionează cu viziune, strategie şi agilitate, şi sunt nerăbdător să explorăm noi direcţii comerciale, care să asigure supremaţia mărcilor noastre între preferinţele consumatorilor“, a declarat Gheorghe Andresz, vicepreşedinte vânzări Tuborg România.
În calitate de vicepreşedinte vânzări, Gheorghe Andresz preia responsabilităţi comerciale extinse şi va avea un rol determinant în creşterea volumelor de vânzări şi eficientizarea canalelor de distribuţie, prin formularea de strategii clare şi transpunerea lor în tactici comerciale performante.