Companii

Indicatorul pieţei de lux: magazinul Louis Vuitton din Bucureşti a vândut genţi de 32 mil. lei, cel mai bun an de la intrarea pe piaţă în 2008

Indicatorul pieţei de lux: magazinul Louis Vuitton din...

Autor: Cristina Roşca

02.07.2018, 00:07 1164

Magazinul monobrand Louis Vuitton, deschis acum un deceniu în galeria comercială The Grand a hotelului JW Marriott, şi-a majorat anul trecut vânzările cu 13%, până la 31,7 mil. lei, cel mai bun rezultat de la intrarea pe piaţă a companiei.

Mai mult, câştigul net a crescut şi el cu 18%, astfel că marja netă de profit este de peste 25%, arată calculele ZF făcute pe baza datelor publice, acestea fiind singurele informaţii disponibile. 

Francezii sunt veniţi direct în România pe o piaţă a luxului dominată de francize, cum este cazul Dolce & Gabbana sau Gucci, branduri aduse de antreprenori locali. Louis Vuitton a intrat direct pe piaţa locală în iunie 2008. Magazinul de 130 mp are în portofoliu genţi, pantofi şi accesorii, aceasta fiind oferta încă de la început. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO