Industrie

Alina Marinescu: Văd o creştere constantă a businessului Catena

Alina Marinescu, director general al Catena,  spune că, indiferent de discuţiile care se poartă în prezent în industria de sănătate, pacientul trebuie să se afle în centrul deciziilor tuturor jucătorilor de pe această piaţă.

Alina Marinescu, director general al Catena, spune că, indiferent de discuţiile care se poartă în prezent în industria de sănătate, pacientul trebuie să se afle în centrul deciziilor tuturor jucătorilor de pe această piaţă.

Autor: Greta Bogdan

28.09.2015, 00:06 1964
Catena, lanţul de farmacii cu capital privat românesc, parte a grupului Fildas controlat de Anca Vlad, a continuat extinderea în acest an, fiind singura reţea din retailul farmaceutic, o piaţă de 15 miliarde de lei anual, care a trecut încă din 2014 de pragul a 500 de unităţi.
 
„Prevăd o creştere constantă a businessului în 2015, chiar dacă tendinţele de pe piaţa farma sunt în scădere“,  a spus la ZF Pharma Summit Alina Marinescu, director general al Catena. Managerul a precizat că lanţul pe care îl conduce şi care a avut în 2013 afaceri de peste 1,5 mld. lei, a deschis farmacii, dar a şi cumpărat câteva unităţi în acest an, fără să menţioneze însă numărul de unităţi noi şi nici dimensiunea reţelei din prezent. Din punctul de vedere al numărului de unităţi, Catena se află în faţa unor reţele precum Sensiblu, Dona, Help Net, Ropharma sau Belladonna, având peste 500 de farmacii la nivel local. Dacă unii competitori pre­cum Sensiblu sau Help Net au decis să intre şi pe seg­mentul low-cost în retailul farma, Catena stă în prezent cu un singur brand pe piaţă.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro