Companii

Initiative comunică pentru Lidl

Initiative comunica pentru Lidl

Foto: AFP

Autor: Cristina Roşca

31.10.2011, 13:27 434

Agenţia de media Initiative, parte a grupului de comunicare Lowe, a dezvoltat şi a implementat prima campanie media derulată la nivel naţional pentru Lidl, cel mai extins retailer modern din România, cu o reţea de 120 de magazine.

Campania de imagine se axează pe comunicarea specificului regional al produselor din portofoliul Lidl şi a fost lansată în 7 octombrie, odată cu inaugurarea în România a 11 magazine noi, primele magazine construite de la zero de germani. Campania este derulată pe print şi TV.

"Ne bucurăm să fim partenerul Lidl şi suntem pregătiţi să sprijinim cu tot know-how-ul Initiative comunicarea lor în România. Fiind prima campanie Lidl, debutul a fost important, am făcut un tur de forţă pe TV şi print pentru a susţine creşterea notorietăţii brandului pe piaţa românescă", spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.

Ca urmare a unei selecţii organizate în luna septembrie, Initiative a fost aleasă agenţia de media Lidl şi va oferi servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, strategie, consultanţă de media şi digital.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO