Interstar Chim, companie care deţine atât operaţiuni de producţie, cât şi de import şi distribuţie, şi-a bugetat afaceri de 140 mil. lei pentru 2019, în creştere uşoară faţă de anul trecut.
Businessul este rezultatul cumulat al tuturor activităţilor, respectiv producţie şi import. Local, grupul deţine o fabrică în Bucureşti unde se realizează 140 de tipuri de articole.
„Estimăm o creştere constantă a vânzărilor şi astfel să ne încadrăm în ce ne-am propus ca target. Pentru anul 2019 am estimat un buget în valoare de 138,6 milioane de lei“, spune Kostas Fidanakis, directorul comercial al Interstar Chim. Compania are în portofoliu branduri proprii precum Biocarpet (pentru curăţarea covoarelor şi mochetelor), Peak (pentru curăţarea toaletei) sau Rivex (pentru curăţarea geamurilor şi vaselor), dar şi branduri pentru care doar realizează distribuţia, cum este cazul Vileda (produse de curăţenie).
Compania este prezentă cu cel puţin un produs pe rafturile a aproape 10.000 de magazine din România, conform celor mai recente date ZF. În total în România există 2.800 de magazine moderne - hipermarketuri şi supermarketuri şi alte 60.000-70.000 de magazine tradiţionale.
În afară de piaţa din România, produsele Interstar Chim pleacă şi la export, pe pieţe vecine precum Bulgaria, Republica Moldova şi Ucraina. Pieţele externe reprezintă 3% din business. ”Avem o evoluţie constantă la export, dar pe viitor dorim să creştem ponderea pieţelor străine la 4%.“