Companii

Interstar Chim, producătorul mărcilor Biocarpet şi Rivex, şi-a bugetat afaceri de 140 mil. lei

Interstar Chim, producătorul mărcilor Biocarpet şi...

Autor: Cristina Roşca

16.04.2019, 00:07 695

Compania care activează pe piaţa bunurilor de îngrijire personală şi a locuinţei, se luptă cu giganţi precum Procter & Gamble, Unilever sau Henkel.

Interstar Chim, companie care deţine atât operaţiuni de producţie, cât şi de import şi distribuţie, şi-a bugetat afa­ceri de 140 mil. lei pentru 2019, în creştere uşoară faţă de anul trecut.

Businessul este rezultatul cumulat al tuturor activităţilor, respectiv pro­duc­ţie şi import. Local, grupul deţine o fabrică în Bucureşti unde se realizează 140 de tipuri de articole.

„Estimăm o creştere constantă a vân­zărilor şi astfel să ne încadrăm în ce ne-am propus ca target. Pentru anul 2019 am estimat un buget în valoare de 138,6 milioane de lei“, spune Kostas Fidanakis, directorul comercial al Interstar Chim. Compania are în porto­foliu branduri proprii precum Bio­carpet (pentru curăţarea covoa­relor şi mochetelor), Peak (pentru curăţarea toaletei) sau Rivex (pentru curăţarea geamurilor şi vaselor), dar şi branduri pentru care doar realizează distribuţia, cum este cazul Vileda (produse de curăţenie).

Compania este prezentă cu cel puţin un produs pe rafturile a aproape 10.000 de magazine din România, conform celor mai recente date ZF. În total în România există 2.800 de magazine moderne - hipermarketuri şi supermar­ke­turi şi alte 60.000-70.000 de magazine tradiţionale.

În afară de piaţa din România, produsele Interstar Chim pleacă şi la export, pe pieţe vecine precum Bulgaria, Republica Moldova şi Ucraina. Pieţele externe reprezintă 3% din business. ”Avem o evoluţie constantă la export, dar pe viitor dorim să creştem ponderea pieţelor străine la 4%.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO