Companii

Interviu Alina Bistreanu, LPP: În 2018, pentru al treilea an consecutiv am avut cea mai bună evoluţie a cifrei de afaceri/mp din grup

Interviu Alina Bistreanu, LPP: În 2018, pentru al treilea an consecutiv am avut cea mai bună evoluţie a cifrei de afaceri/mp din grup

Alina Bistreanu, CEO al LPP România: „Deşi din punct de vedere stil vestimentar consumatorii celor două ţări nu se diferenţiază foate mult, clienţii noştri din România cheltuiesc puţin mai mult pe un coş de cumpărături faţă de cei din Polonia chiar dacă salariul mediu în România este la jumătatea celui din Polonia“.

Autor: Cristina Roşca

30.05.2019, 18:41 545

Grupul polonez de modă LPP, prezent în România de mai bine de un deceniu, a deschis de la începutul anului 10 magazine şi vrea să mai inaugureze încă pe atâtea până la final de 2019. Astfel, retailerul care are în portofoliu cinci branduri şi toate sunt active în România va ajunge la 61 de unităţi în principalele oraşe din ţară. Acestora li se adaugă magazinele online ale fiecărei mărci, acestea ajungând să contribuie cu 20% la cifra de afaceri de 276 mil. lei din 2018.

„Până la finalul lunii aprilie am reuşit să deschidem 10 magazine noi dintre care unu la Satu Mare sub brandul Reserved, patru la Sibiu sub mărcile Reserved, Cropp, House şi Mohito, patru la Galaţi sub Reserved, Cropp, House şi Sinsay şi unu la Constanţa sub brandul Sinsay. Sperăm să reuşim să mai deschidem încă atâtea până la finalul anului“, spune Alina Bistreanu, executivul care conduce din 2014 businessul din România al grupului polonez.

LPP a intrat pe piaţa din România acum mai bine de un deceniu, iar în 2014 a început să se extindă mai agresiv, aducând treptat toate cele cinci branduri, respectiv Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp şi House. Grupul de modă LPP, poate cel mai cunoscut nume polonez din domeniu, este prezent şi în online din 2015.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO