Ciprian Vlad, director general Braiconf: Produsele realizate în fabrica din Brăila ajung în toată Uniunea Europeană, cu precădere în ţări precum Franţa, Germania, Italia, Olanda sau în ţările scandinave, dar şi pe continentul nord-american - în Statele Unite şi Canada. De asemenea, expediem produse şi către magazine din Japonia, Rusia sau chiar Australia.
♦ Producătorul de cămăşi din Brăila are în România 16 magazine dintre care un sfert sunt amplasate în centrele comerciale din Capitală şi pe Calea Victoriei ♦ Retailul propriu şi prin parteneri contribuie cu circa 25% la totalul businessului, restul fiind adus de exportul fabricii din Brăila.
„Businessul, în ansamblul său, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut (primele trei luni din 2018 - n.red.), a înregistrat o creştere de 10 %, creştere susţinută în special de rezultatele bune înregistrate de reţeaua de magazine proprii Braiconf“, spune Ciprian Vlad, directorul general al Braiconf.
În 2018, producătorul de textile Braiconf Brăila a înregistrat venituri de 48 mil. lei, plus 11,5% faţă de anul precedent, în timp ce profitul net s-a diminuat de la 2,1 mil. lei la doar 18.220 de lei, conform informaţiilor raportate de companie la Bursa de la Bucureşti unde este listată.