Companii

Interviu Ciprian Vlad, directorul Braiconf: Vrem să deschidem 3 noi magazine proprii în 2019 şi tatonăm dezvoltarea în franciză

Ciprian Vlad, director general Braiconf: Produsele realizate în fabrica din Brăila ajung în toată Uniunea Europeană, cu precădere în ţări precum Franţa, Germania, Italia, Olanda sau în ţările scandinave, dar şi pe continentul nord-american - în Statele Unite şi Canada. De asemenea, expediem produse şi către magazine din Japonia, Rusia sau chiar Australia.

Ciprian Vlad, director general Braiconf: Produsele realizate în fabrica din Brăila ajung în toată Uniunea Europeană, cu precădere în ţări precum Franţa, Germania, Italia, Olanda sau în ţările scandinave, dar şi pe continentul nord-american - în Statele Unite şi Canada. De asemenea, expediem produse şi către magazine din Japonia, Rusia sau chiar Australia.

Autor: Cristina Roşca

10.04.2019, 00:07 1302

♦ Producătorul de cămăşi din Brăila are în România 16 magazine dintre care un sfert sunt amplasate în centrele comerciale din Capitală şi pe Calea Victoriei ♦ Retailul propriu şi prin parteneri contribuie cu circa 25% la totalul businessului, restul fiind adus de exportul fabricii din Brăila.

„Businessul, în ansamblul său, comparativ cu aceeaşi pe­rioa­dă a anului trecut (pri­me­le trei luni din 2018 - n.red.), a înregistrat o creş­te­re de 10 %, creştere sus­ţi­nută în special de rezulta­tele bune înregis­trate de re­ţeaua de magazine proprii Braiconf“, spune Ciprian Vlad, directorul general al Braiconf.

În 2018, producătorul de textile Braiconf Brăila a înregistrat venituri de 48 mil. lei, plus 11,5% faţă de anul precedent, în timp ce profitul net s-a diminuat de la 2,1 mil. lei la doar 18.220 de lei, conform infor­ma­ţiilor ra­por­tate de companie la Bursa de la Bucureşti unde este listată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO