Bunge, liderul pieţei de ulei din România, cu venituri de circa 2 miliarde de lei în 2020, aşteaptă rezultate pe măsură şi pentru 2021, un an bun pentru pentru toate segmentele de activitate: uleiuri comestibile, biodiesel şi şroturi proteice, potrivit reprezentanţilor companiei. Obiectivul de creştere a afacerilor rămâne şi pentru 2022, an în care focusul companiei va fi pe oportunităţi de dezvoltare în domeniul combustibililor regenerabili şi de inovare a portofoliului de produse.
„Există oportunităţi de îmbunătăţire a capacităţilor noastre de procesare şi aprovizionare, de creştere în domeniul combustibililor regenerabili şi de inovare a portofoliului nostru de produse pentru a răspunde unei axări mai intense a consumatorilor pe sănătate şi bunăstare, dar şi cererii tot mai mari de proteine pe bază de plante“, a spus Cristian Mihăilescu, country lead al Bunge în România, într-un interviu acordat prin e-mail pentru ZF.
Interesul pentru combustibili regenerabili este mai mare printre investitori şi în contextul Pactului Verde European, iar cel pentru produse pe bază de plante vine din faptul că numărul vegetarienilor şi veganilor atât din România, cât şi din alte ţări este în creştere, iar concurenţa pe piaţă este mică, fiind o industrie la început de drum.