♦ Gigantul PepsiCo are venituri de aproape 90 de miliarde de dolari la nivel mondial, iar Silviu Popovici conduce din 2019 businessul din Europa, care generează circa un sfert din veniturile globale ♦ PepsiCo a anunţat anul trecut investiţii de 100 mil. dolari în România ♦ În 2022, cu Silviu Popovici la conducere, PepsiCo a preluat 20% din producătorul AQUA Carpatica, brand pe care alături de Jean Valvis, fondatorul şi principalul asociat al producătorului de ape minerale, vrea să îl extindă la nivel mondial.
Silviu Popovici, cel mai puternic executiv român din cadrul PepsiCo, gigantul din sectorul de băuturi şi snackuri care are în portofoliu branduri precum Pepsi, Mirinda, 7Up, Lay’s sau Doritos, spune că în această perioadă plină de provocări la nivel mondial nu a pus în stand by investiţiile strategice şi continuă să dezvolte inclusiv businessul din România şi să investească în branduri şi sustenabilitate.
„Grecia este doar o ţară din cele 18 în care exportăm în prezent din România. Nu mai este doar o ţară unde producem pentru consumatorii locali, ci România este o ţară importantă pentru exporturi. Dar aş vrea să văd că PepsiCo România va avea un rol şi mai mare, nu doar ca vânzări, ci şi în transformarea industriei de mâncare şi de băuturi, atât prin realizarea de produse mai sănătoase, cât şi într-un mod sustenabil“, a spus Silviu Popovici în cadrul unui interviu acordat Ziarului Financiar.