♦ Accor este grupul hotelier cu cea mai rapidă expansiune, ajungând la 15 hoteluri deschise şi altele care vor fi inaugurate în următorii ani ♦ Accor a anunţat proiecte şi în zone în care nu există niciun hotel sub un brand internaţional.
Frank Reul, director de dezvoltare pentru Europa de Est la Accor, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din Europa, spune că există mult potenţial de dezvoltare pe piaţa locală, chiar şi în Bucureşti, unde există cea mai dezvoltată infrastructură hotelieră. Accor are în plan să intre în România cu noi branduri, precum Mama Shelter sau 25 hours, care sunt orientate în zona de lifestyle, un concept ce are potenţial semnificativ de dezvoltare pe piaţa locală.
„Există mult loc de dezvoltare în România pe zona hotelieră. Ne uităm să aducem branduri noi, mai ales în Bucureşti, vrem să intrăm cu noi branduri. Vrem să aducem branduri precum Mama Shelter, 25 hours sau The Hoxton. Cred că este foarte mult potenţial pe zona brandurile de lifestyle în Bucureşti“, spune Frank Reul.