♦ După consolidarea producţiei din cele două unităţi, germanii se uită şi la extindere.
Hartmut Jenner, CEO al producătorului de bunuri pentru curăţenie Kärcher, crede că businessul are potenţial de dublare a vânzărilor în următorii ani, până la 50 milioane de euro, din accelerarea segmentului business-to-business. În plus, în funcţie de consolidarea celor două unităţi de producţie din Curtea de Argeş, ar putea urma o nouă extindere.
„În vânzări, piaţa locală este aproape de 1% din vânzările totale ale grupului, dar potenţialul este foarte bun, targetul este să creştem până la 50 milioane de euro, în prezent avem circa 26 mil. euro. Vrem să investim în infrastructură. Piaţa românească este importantă pentru noi, producţia cu atât mai mult pentru că avem 1.000 de angajaţi. Am investit mai bine de 22 mil. euro în noua extindere din Curtea de Argeş“, a spus Hartmut Jenner, într-un interviu pentru ZF.