Companii

Interviu. Helian Redai, Porsche Finance Group: Flexibilitatea va fi cuvântul de ordine pentru 2025, pe măsură ce pentru unele firme sau companii ar putea fi mai dificil să semneze contracte de leasing financiar sau operaţional pe 3-4 ani, şi ar putea să se îndrepte către abonamente pentru contracte de mobilitate

Helian Redai, CEO, Porsche Finance Group

Helian Redai, CEO, Porsche Finance Group

Autor: Bogdan Alecu

14.11.2024, 08:30 139

Helian Redai, CEO Porsche Finance Group: „Mizăm pe servicii care aduc flexibilitate contractelor de finanţare în 2025.“

Incertitudinile fiscale pentru 2025 pot determina companiile să ape­le­ze la contracte mai flexibile pentru asigurarea mobilităţii angajaţilor, iar contractele uzuale de leasing operaţional sau financiar să fie înlocuite cu abonamente pentru automobile.

„Pentru 2025 pot exista îngrijorări cu privire la mersul economiei. Şi atunci, nea­vând un mediu predictibil, clienţii au nevo­ie de flexibilitate. Şi aici avem soluţiile, de exemplu, de abonament. Unde dacă nu ai încredere cum va merge businessul, con­trac­tezi pentru o perioadă de 3 luni, de 6 luni, cum are sentimentul de încredere compa­nia respectivă, după care, funcţie de cum rămâne, prelungeşti de la lună la lună. De partea cealaltă, sunt contractele de leasing cu valoare reziduală de 45%, care vine cu o rată mai mică deât cel cu valoare reziduală de sub 10%“, a explicat Helian Redai, CEO, Porsche Finance Group. El a preluat conducerea grupului în martie 2023, după o experienţă de 20 ani în companie, în departamentele de vânzări şi marketing, de unde a iniţiat şi implementat soluţii inova­toare de finanţare şi mobilitate. Helian Redai s-a alăturat companiei Porsche Fi­nance Group Ro­mânia în 2003, din poziţia de area sales manager. După patru ani a preluat con­ducerea diviziei de vânzări şi marketing, mandat pe care l-a împlinit până la înce­putul anului 2022, când a fost numit chief sales officer (CSO).

Porsche Finance Group este furnizorul de soluţii complete şi eficiente de mobi­lita­te pentru clienţii mărcilor concernului Volks­wa­gen: Volkswagen, Audi, SEAT, Skoda, Cupra, Volkswagen Autovehicule Comer­ciale, Porsche, MAN şi Das Weltauto.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro