♦ Hornbach şi-a propus să extindă echipa cu aproximativ 100 de noi angajaţi în 2024, în toate cele nouă magazine, sediul central şi hubul IT.
Retailerul german de bricolaj Hornbach, unul dintre cei mai mari de pe piaţa de profil, cu peste 1.200 de angajaţi pe piaţa locală, are în vedere noi recrutări, în contextul planului de expansiune pe care îl are pentru următorii ani, dar şi pentru dezvoltarea hubului de tehnologie pe care îl deţine în România.
„Momentan, Hornbach România are un total de 1.235 de angajaţi, dintre care aproape 91% lucrează în magazinele companiei, iar 9% sunt angajaţi la sediul central. Avem o diversitate de gen echilibrată, cu 52% bărbaţi şi 48% femei, şi o vârstă medie de 39 de ani. Mai mult de 21% dintre angajaţi fac parte din companie de peste zece ani, în timp ce o proporţie egală are o vechime de cinci-zece ani. Restul, de 58%, sunt angajaţi cu mai puţin de cinci ani vechime“, a spus Radu Oniga, director general la Hornbach România, numit în această funcţie la 1 martie 2024.
Odată cu dorinţa de dezvoltare pe care o are retailerul, va fi nevoie şi de noi angajaţi, astfel că Hornbach şi-a propus să extindă echipa cu aproximativ 100 de noi angajaţi în 2024, în toate cele nouă magazine, sediul central şi hubul IT.