Robert Hellwagner, CEO al Selgros Cash & Carry: Anul 2018 a fost un an al schimbărilor pentru Selgros România. Înainte ca în luna iulie a anului trecut să ocup funcţia de CEO în cadrul companiei, am avut ocazia să îmi desfăşor activitatea, timp de un an, în departamente cheie, ca de exemplu logistică şi achiziţii, ceea ce m-a familiarizat cu specificul afacerii în România şi m-a ajutat să îmi formez o perspectivă complexă asupra oportunităţilor de dezvoltare.
Executivul austriac Robert Hellwagner a devenit CEO al Selgros România din vara lui 2018, înlocuindu-l pe românul Alexandru Vlad, unul dintre cei mai cunoscuţi şi longevivi executivi locali. Selgros are în România 22 de magazine de tip cash & carry şi afaceri de 3,6 mld. lei în 2017.
„Ultima deschidere de magazin Selgros a avut loc în septembrie 2017 la Bistriţa. Cu 22 de magazine deschise, suntem prezenţi în acest moment în aproape toate oraşele mari. Desigur, strategia noastră de dezvoltare s-a ajustat de-a lungul timpului“, spune Robert Hellwagner.
Din totalul reţelei, Selgros deţine trei magazine de mai mici dimensiuni (4.000 mp), printre care şi cel din Bistriţa. Celelalte sunt operate pe formatul clasic, de circa două ori mai extins.