♦ În România, marca e adusă în sistem de franciză de antreprenoarea Marinela Mirea încă de acum un deceniu ♦ Local există astăzi cinci magazine monobrand ale Inglot, numărul lor fiind în scădere faţă de perioada de dinainte de pandemie.
Pe piaţa locală, producătorul polonez de cosmetice Inglot îşi va concentra atenţia în perioada următoare pe operaţiunile online şi pe dezvoltarea de parteneriate. Spre exemplu, în curând, produsele brandului vor fi prezente în lanţul de magazine specializate în parfumerie şi cosmetică Douglas.
„Ne vom concentra atenţia pe operaţiunile online în următoarea perioadă în România şi abia după 12-16 luni vom reanaliza piaţa şi vom decide ce strategie adoptăm pentru dezvoltarea de noi magazine offline proprii“, spune Zbigniew Inglot, co-proprietarul Inglot.
Buticurile monobrand din România sunt poziţionate în malluri, piaţa locală neavând dezvoltat comerţul stradal. Lipsa parcărilor şi vremea rece iarna sunt unele dintre motive.