Companii

Întrebare ZF: după câte telefoane găseşte un pacient loc cu bilet de trimitere la consultaţie în privat? La a cincea încercare în Bucureşti, primul loc liber este peste două săptămâni. Accesibilitatea pacienţilor care vor servicii bune, să evite cozile din spitalele de stat, dar şi să beneficieze de contribuţiile plătite este redusă

Întrebare ZF: după câte telefoane găseşte un pacient...

Autor: Georgiana Mihalache

20.11.2022, 11:50 855

Când marii operatori privaţi lucrează cu Casa de Asigurări pentru servicii decontate, listele de aşteptare se prelungesc chiar şi trei luni.

O căutare pentru o simplă con­sultaţie la oftalmologie arată situaţia în care este sistemul sanitar din Româ­nia: liste lungi de aşteptare, lipsa medicilor care să colaboreze cu Casa din mediul privat şi costuri mari. Concret, pentru o programare cu bilet de trimitere la o consultaţie oftalmologică în Bucureşti este nevoie de cinci apeluri, iar prima dată disponibilă găsită de ZF a fost în 29 noiem­brie, peste două săptămâni.

Nu toate unităţile private din Bucureşti colaborează însă cu Casa Naţională de Asigu­rări de Sănătate pentru consultaţiile de oftalmologie, astfel că în cazul MedLife, cel mai mare operator după cifra de afaceri, şi Medicover, al treilea jucător din piaţă, răspunsul primit în call center a fost că nu se decontează consultaţia, doar cu plată pu­tem fi primiţi. Costul este similar pentru ambele reţele private – 320 de lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO