Companii

Ioan Nani, director general al producătorului de medicamente Antibiotice: „Licitaţiile sunt greu de câştigat oriunde în lume, trebuie perseverenţă şi organizare“

INTERVIU

Ioan Nani, director general al Antibiotice Iaşi: Semnalul este de competenţă şi adaptabilitate la legislaţia internaţională, arată că ne-am maturizat, sunt oameni competenţi, care se adaptează cu uşurinţă la exigenţele teritoriale.

Ioan Nani, director general al Antibiotice Iaşi: Semnalul este de competenţă şi adaptabilitate la legislaţia internaţională, arată că ne-am maturizat, sunt oameni competenţi, care se adaptează cu uşurinţă la exigenţele teritoriale.

Autor: Georgiana Mihalache

10.12.2021, 10:00 245

♦ Anual, circa 40% din businessul Antibiotice vin din export ♦ Recent, compania a câştigat licitaţia pentru a pune cinci produse antiinfecţioase pe piaţa din Regatul Unit al Marii Britanii, un contract de 11 milioane de euro.

Antibiotice Iaşi, cel mai mare producător lo­cal de medica­mente cu capital românesc, cu o istorie de peste şase decenii, are planuri de creştere la export prin accesul pe pieţe internaţionale noi sau în care deja sunt prezenţi. Astfel, ţinta pentru următorii ani este de creştere a ponderii exporturilor în businessul total până la 60% în 2028, a spus Ioan Nani, director general al producă­torului, într-un interviu pentru ZF.

„Licitaţiile sunt greu de gestionat şi câştigat oriunde în lume. Este important să participi în Europa pentru că este o zonă cu legislaţie bine reglementată, cu transparenţă. Orice ţară încearcă să îşi asigure tratamentele cu ajutorul unor companii sigure, transparente, care să asigure continuitate. De aceea, cu perseverenţă trebuie să lucrăm la aceste aspecte“, a spus Ioan Nani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO