Companii

Ioana Ilie Dobre, Bringo: Astăzi, 50% din articolele din coşul clienţilor Bringo sunt produse proaspete. Cresc comenzile de cosmetice şi produse de farmacie

Ioana Ilie Dobre, director general al Bringo: În 2021, Bringo a avut cu peste 50% mai multe comenzi decât în anul anterior. În 2022 ne aşteptăm să susţinem acest ritm de creştere.

Ioana Ilie Dobre, director general al Bringo: În 2021, Bringo a avut cu peste 50% mai multe comenzi decât în anul anterior. În 2022 ne aşteptăm să susţinem acest ritm de creştere.

Autor: Cristina Roşca

11.04.2022, 00:05 352

♦ Compania Bringo Magazin, care operează platforma de livrări Bringo, a avut în 2020 (ultimul an pentru care există date publice) afaceri de aproape 10 mil. euro (47 mil. lei), de şase ori mai mari ca în anul anterior.

Platforma de livrări Bringo, con­trolată de grupul francez Carre­four, se aşteaptă la o creştere a nu­mă­rului de comenzi cu peste 50% în acest an versus 2021, spune Ioana Ilie Dobre, director ge­ne­ral al com­pa­niei. Ea nu ofe­ră cifre pri­vind numă­rul mediu de co­menzi în­registrate anul tre­cut, al doi­lea an de pan­de­mie şi tot­odată al doilea an de creş­tere accelerată pen­tru co­merţul online ali­men­tar. Ioana Ilie Dobre a de­cla­rat an­terior că Bringo a ajuns la un ma­xim de 10.000 pe zi în perioada săr­bă­torilor din 2021.

„În 2021, Bringo a avut cu peste 50% mai multe comenzi decât în anul an­terior. În 2022 ne aşteptăm să sus­ţin­em acest ritm de creştere prin intro­du­cerea de noi categorii de pro­duse, prin mărirea numărului de parte­neri, prin dezvoltarea zonei de food de­li­very, dar şi prin introdu­ce­rea de oferte şi promoţii competitive şi prin îmbu­nă­tăţirea semnificativă a aplicaţiei“, ex­plică directorul general al Bringo România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO