Companii

Ioana Romanescu, o antreprenoare din Capitală, a ajuns cu Cupcake Philosophy la 200.000 euro din vânzarea de brioşe. „Pentru 2019 ne aşteptăm la o creştere de 50-60%.“

UN START-UP PE ZI

Ioana Romanescu a început businessul după o investiţie de 40.000 de euro. În trecut, antreprenoarea a stat şase ani în Canada, unde a lucrat ca manager de operaţiuni pentru o firmă de consultanţă în domeniul energiei electrice. În România s-a ocupat de procesele de externalizare pe zona financiară pentru o companie de tip BPO

Ioana Romanescu a început businessul după o investiţie de 40.000 de euro. În trecut, antreprenoarea a stat şase ani în Canada, unde a lucrat ca manager de operaţiuni pentru o firmă de consultanţă în domeniul energiei electrice. În România s-a ocupat de procesele de externalizare pe zona financiară pentru o companie de tip BPO

Autor: Florentina Niţu

22.03.2019, 19:20 1058

Brandul Cupcake Philosophy, care produce şi comercializează brioşe, mousse-uri sau torturi, o afacere dezvoltată în urmă cu cinci ani de Ioana Romanescu, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 200.000 de euro, iar pentru acest an antreprenoarea estimează o creştere de 50-60% a veniturilor.

„Pentru 2019 ne aşteptăm la o creştere de 50-60% a businessului“, spune Ioana Romanescu, fondatoarea brandului Cupcake Philosophy. Ea îşi bazează estimările de creştere pe extinderea gamei de produse şi a numărului de spaţii de vânzare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO