Companii

Ionuţ Lupu, Honda: Un brand de nişă nu poate supravieţui singur. Nu mai avem niciun dealer care să nu fie multimarcă

Ionuţ Lupu, directorul comercial al Honda Trading România: De la început acestea au fost investiţii supradimensionate pentru piaţa de acolo, ei au realizat acest lucru şi am închis în condiţii amiabile.

Ionuţ Lupu, directorul comercial al Honda Trading România: De la început acestea au fost investiţii supradimensionate pentru piaţa de acolo, ei au realizat acest lucru şi am închis în condiţii amiabile.

Autor: Bogdan Alecu

28.03.2017, 00:06 705
Honda Trading România, reprezentantul local al brandului nipon, a mizat în ultimii trei ani pe expansiunea la nivel naţional ca parte a dealerilor multimarcă, renunţând la cei care înregistrau vânzări de ordinul unităţilor anual.
„Nu mai avem niciun dealer care să nu fie unul multimarcă. Un brand de nişă nu poate supravieţui singur. Am reziliat contractul cu dealerii din Târgu Jiu şi Târgovişte deoarece vindeau sub zece automobile anual.

De la început acestea au fost investiţii supradimensionate pentru piaţa de acolo, ei au realizat acest lucru şi am închis în condiţii amiabile. De asemenea, am reziliat şi contractul cu Carpaţi Motor pentru service Honda, după ce în 2014 reziliasem contractul pe vânzări”, explică Ionuţ Lupu, directorul comercial al Honda Trading România.

Businessul Carpaţi Motors continuă prin Dageco, companie care comercializează mărcile Citroën, Peugeot şi Suzuki. Totodată, Carpaţi se alătură altor foşti importatori care după pier derea importurilor au ieşit complet din activitate, cum a fost cazul şi Automotive Trading Services (ATS), fostul importator Citroën până în 2007, transformat în dealer Ford, pentru ca din 2015 să închirieze showroomul din Băneasa către Ţiriac Auto, ATS păstrând numai centrul pentru motocicletele Harley-Davidson.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO