Companii

Iozefina Dulcea produce haine în serie mică şi unicat sub brandul Nifty într-un atelier din Săcălaz cu afaceri de 80.000 de euro

Preţul unei rochii Nifty porneşte de la 170 de lei şi poate ajunge până la 900 de lei, potrivit datelor de pe site-ul companiei. Sursa foto: facebook.ro/Nifty By Josephine

Preţul unei rochii Nifty porneşte de la 170 de lei şi poate ajunge până la 900 de lei, potrivit datelor de pe site-ul companiei. Sursa foto: facebook.ro/Nifty By Josephine

Autor: Florentina Niţu

05.08.2019, 17:06 1549

Preţul unei rochii porneşte de la 170 de lei şi poate ajunge până la 900 de lei, potrivit datelor de pe site-ul companiei.

Pasionată de haine, Iozefina Dulcea pornea în 2006 pe drumul antreprenoriatului, la scurt timp după terminarea Facultăţii de Arte Vizuale şi Design din Timişoara. Ea a creat brandul Nifty cu 8.000 de euro, bani cu care a cumpărat trei maşini de cusut la care să producă articole vestimentare în serie mică şi unicat într-un atelier din Săcălaz, aflat la circa 10 kilometri de Timişoara. Astăzi, businessul său trece de 80.000 de euro.

„Eram tânără absolventă cu o diplomă în mână şi mă gândeam ce o să fac în continuare. Am primit premiul de excelenţă pentru prezentarea de modă de la licenţă, premiu ce a constat în participarea la Târgul Internaţional de Textile de la Düsseldorf. Întoarsă în ţară am decis să caut un spaţiu mic în care să-mi vând produsele, iar cu ajutorul surorii mele am reuşit. Am avut curaj să deschid magazinul, deşi nu aveam nici cea mai mică idee despre comerţ, rulaj, marketing sau alte lucruri importante ce ţin de o afacere“, îşi aminteşte Iozefina Dulcea, fondatoarea companiei Sweet Jose, aflată în spatele brandului Nifty.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO