Companii

Irina Ionescu, fost director de comunicare la Coca-Cola HBC România, preia conducerea Green Point Management, companie din domeniul gestionării deşeurilor, cu afaceri de peste 140 mil. lei

Irina Ionescu, fost director de comunicare la Coca-Cola...

Autor: Cristina Bellu

01.09.2021, 13:18 445

Irina Ionescu, fost director de comunicare la Coca-Cola HBC România, a preluat conducerea GreenPoint Management, organizaţie care implementează răspunderea extinsă a producătorilor (OIREP), urmând să fie implicată activ şi în dezvoltarea viitoare a companiilor care fac parte din grup, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Green Point.

Anterior acestei numiri, Irina Ionescu a ocupat, în ultimii 18 ani, în cadrul Sistemului Coca-Cola în România, poziţii precum Director de Marketing pentru regiunea Adriatică şi Balcani la The Coca-Cola Company sau Corporate Affairs Director pentru România, ulterior pentru regiunea Adria în cadrul companiei Coca-Cola HBC.

În perioada mai 2014- august 2020, ea a deţinut poziţia de Country Public Affairs and Communication Manager Romania, în cadrul Coca-Cola HBC, iar din septembrie 2020 a ocupat funcţia de Public Affairs and Communication Manager Adria (Slovenia, Croatia, Bosnia-Herzegovina) în cadrul aceleiaşi companii.

De-a lungul anilor, ca director de Corporate Affairs pentru Coca-Cola HBC România, ea a contribuit la crearea unor premise favorabile creşterii companiei, prin crearea unui brand corporate puternic, colaborând foarte strâns cu toate departamentele cheie din companie. Prin promovarea programelor legate de sustenabilitate, Coca-Cola HBC România a fost recunoscută - între 2016 şi 2020 - ca fiind Cea mai Sustenabila Companie din România.

În ultimii şase ani, Irina Ionescu a participat în mod activ la studierea şi proiectarea a diverse sisteme de colectare separată a deşeurilor de ambalaje. Între 2014-2020, a fost Preşedinte al Asociaţiei Naţionale pentru Băuturi Răcoritoare din România, fiind în prima linie inclusiv în discuţiile cu autorităţile, cu alţi producători de băuturi, precum şi cu reprezentanţii marilor magazine referitoare la înfiinţarea unui sistem garanţie-returnare pentru ambalaje la nivel naţional, ce va permite României să îşi îndeplinească angajamentele europene de reciclare.

„Sustenabilitatea a stat la baza multor programe pe care le-am iniţiat şi pe care le-am dezvoltat de-a lungul carierei mele. Cu atât mai mult în ultimii ani, când eforturile mele s-au îndreptat tot mai mult către zona de protejare a comunităţilor şi a mediului înconjurător, precum şi către zona gestionării corecte a deşeurilor de ambalaje. În acest context, noul rol pe care mi l-am asumat reprezintă o evoluţie naturală a parcursului meu profesional. Sunt extrem de entuziasmată de acest nou început şi îmi doresc ca, alături de echipele de profesionişti din cadrul acestui Grup, să continuăm să facem performanţă în acest domeniu în România”, spune Irina Ionescu, Director General al GreenPoint Management.

Grupul din care face parte GreenPoint Management este completat de Green PC Ambalaje, GreenPoint Management, Green Knowledge, Servicii Salubritate Bucureşti şi Iridex Group, şi gestionează afaceri de peste 700 de milioane de lei, având peste 2.000 de angajaţi.

Anul trecut, GreenPoint Management a raportat afaceri de 140 mil. lei şi profit de 1,35 mil. lei. Compania preia obligaţiile de mediu privind gestionarea ambalajelor introduse pe piaţa naţională si atinge  ţintele de reciclare/valorificare pentru o cantitate anuala de 300.000 tone de ambalaje. Portofoliul companiei include firme de renume din toate domeniile de activitate.

Companiile din Grup activează în domeniul managementului deşeurilor, salubrităţii şi reciclării.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO