Companii

Pe ce îşi bazează Carrefour dezvoltarea viitoare: pe online şi pe digitalizare. În România, francezii au vânzări de 20-30 mil. euro în mediul virtual. Grupul a fost unul dintre primii retaileri mari care au pariat pe online şi livrări în România

Oficialii Bringo spuneau acum un an că acest segment al comerţului alimentar va ajunge la 5% din piaţă până în 2025, de cinci ori mai mult ca în prezent.

Oficialii Bringo spuneau acum un an că acest segment al comerţului alimentar va ajunge la 5% din piaţă până în 2025, de cinci ori mai mult ca în prezent.

Autor: Cristina Roşca

11.11.2021, 17:00 1517

Gigantul francez Carrefour a anunţat că dezvoltarea viitoare a grupului la nivel mondial se va axa pe patru piloni - accelerarea e-commerce, ancorarea în date, digitalizarea serviciilor financiare şi transformarea operaţiunilor tradiţionale de retail.

Principalul pariu al companiei pentru următorii cinci ani îl reprezintă însă comerţul online, segment vedetă în pandemie, care a crescut peste tot în lume precum Făt-Frumos.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO