Companii

Cum îşi face loc pe o piaţă de 1 miliard de euro Căşăria Dunar, un brand de brânzeturi din câmpia Bărăganului pornit în 2018. „Vânzările cresc încet, băcăniile se deschid în număr mai mare, am început să avem cereri şi de la magazine alimentare. Nu este foarte greu să ajungi pe un raft.“

A lucra natural înseamnă un profit mai mic dacă vrei să fii cât de cât competitiv pe piaţă, iar marketingul este costisitor.

A lucra natural înseamnă un profit mai mic dacă vrei să fii cât de cât competitiv pe piaţă, iar marketingul este costisitor.

Autor: Florentina Niţu

04.04.2025, 18:00 1240

Emanuel Tudose şi-a propus în 2018 să transforme laptele vacilor care pasc pe păşunile din câmpia Bărăga­nului în brânzeturi cu un gust aparte. Aşa a luat naştere Căşăria Dunar din Vâlcele, judeţul Călăraşi, care astăzi li­vrează telemea, chefir şi cremă de brân­ză în unele dintre cele mai cu­noscute băcănii din Bucureşti, precum Băcănia Gramador, Băcănia Fermie­ru­lui, Bă­că­nia Urbană şi Băcănia Veche.

„Povestea a început simplu, fără prea multă tevatură sau speranţe. O primă brânză care a ajuns pe tavan, o vană de 100 de litri, o crintă, un răci­tor, foarte multă răbdare şi perseve­renţă. Apoi, o brânză a reuşit să rămâ­nă în crintă, altă brânză a devenit o ten­ta­tivă de telemea, o telemea mai moale mai târziu şi tot aşa până la pri­ma tele­mea cum trebuie. Ulterior, au venit reţetele pentru crema de brânză, un chefir şi tot aşa până am ajuns unde suntem azi“, spune Emanuel Tudose, fondatorul Căşăriei Dunar, brand deţinut de compania Agrovit Solis.

Acum, produce telemea, chefir, cremă de brânză, iaurt scurs şi unt, ca fie­care client să găsească ceva pe pla­cul lui. Cine preferă un gust mai înţe­pă­tor, cumpără chefirul, cine doreşte un produs mai fin, cumpără iaurtul scurs, iar pentru copii este crema de brânză, explică antreprenorul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro