Companii

Iulia Iana, director de marketing la HILS Development: Suntem promotorii conceptului de oraş de 15 minute. Poiectele noastre sunt poziţionate lângă metrou, dar şi în zone cu facilităţi

ZF ESG Summit 2025

Iulia Iana, director de marketing la HILS Development

Iulia Iana, director de marketing la HILS Development

Autor: Mirabela Tiron, Roxana Rosu

21.05.2025, 18:00 329

Iulia Iana, director de marketing la HILS Development, spune că toate proiectele dezvoltate de companie sunt poziţionate lângă transportul în comun, în special lângă staţiile de metrou, la mai puţin de 1.000 de metri.

„Suntem promotorii conceptului de oraş de 15 minute, le oferim locui­torilor acces la transportul în comun, cu preponderenţă în jurul metroului, dat fiind traficul. Ne poziţionăm şi lângă zone cu fa­ci­lităţi, astfel încât oamenii să poată locui, munci şi face cumpărăturile lângă casă. Poziţionăm proiectele noastre la mai puţin de 1.000 de metri de metrou“, a spus ea la summitul ZF ESG 2025, oganizat de Ziarul Financiar.

HILS Development are în por­to­foliu şase proiecte rezidenţiale în zona de est a Capitalei, dintre care trei finalizate, HILS Pallady, HILS Brauner şi HILS Splai, şi trei în diverse etape de construcţie, HILS Republica, HILS Sunrise şi HILS Titanium. În 2025 com­pa­nia îşi propune lansarea fazei a doua pen­tru HILS Republica şi conti­nuarea procesului de construcţie, conform calendarului asumat, pentru HILS Titanium şi HILS Sunrise. De asemenea, HILS Development este în proces de extindere şi în alte zone ale Bucureştiului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro