♦ În 2023, Acaju, retailer de mobilă, a avut o cifră de afaceri de 33 mil. lei, similară cu cea de anul trecut ♦ Compania are de mai mulţi ani în plan să intre pe piaţa mobilierului tapiţat.
Iulian Acatrinei, proprietar al retailerului de mobilier Acaju, spune că primele 10 luni ale anului au fost conform aşteptărilor şi obiectivelor companiei, iar 2024 a fost un an dificil, într-un context de criză perfect mascat de evenimentele în derulare.
„2024 este întruchiparea perfectă a ceea ce în acronim militar este definit ca VUCA, fiind un an în care Volatilitatea, Incertitudinea, Complexitatea şi Ambiguitatea sunt la cote maxime. în ultimii 5 ani am avut şi avem evenimente pe care părinţii noştri nu le-au trăit în 50 de ani: pandemie, război la graniţa, inflaţie, şamd.“, a spus antreprenorul, care spune însă că a reuşit anul acesta să crească cu 2 cifre (peste 10% - n.red.) peste anul anterior chiar şi în acest context. Asfel, retailerul a mizat pe obiective strategice, pe înţelegere, colectarea şi analizarea de date, evaluând riscurile şi anticipând scenarii. De asemenea, Iulian Acatrinei spune că cuvântul de ordine a fost adaptabilitatea, dar compania a mizat şI pe investiţii.