Companii

Iulian Stanciu produce în China şi Turcia electrocasnice Heinner

 Iulian Stanciu

Iulian Stanciu

Autor: Cristina Roşca

16.12.2014, 00:07 25122

Network One Distribution (NOD), cel mai mare distribuitor IT&C din România deţinut de Iulian Stanciu, estimează pentru anul viitor vânzări de 90 mil. lei (20 mil. euro), cu 33% peste nivelul din 2014, pentru brandul propriu de electrocasnice Heinner, lansat în 2010.

„Este în continuare o perioadă de creştere şi credem că mai avem loc să ne dezvoltăm. În 2014 avansul businessului a fost de 40%, dublu faţă de creşterea pie­ţei de electrocasnice“, spune Oana Bar­bu, director comercial în cadrul NOD.

Portofoliul Heinner include aproximativ 100 de produse diferite, de la maşini de spălat şi frigidere la mixere şi storcătoare. Potrivit magazinului online al Carrefour un frigider cu două uşi de la Heinner costă 729 de lei, un aspirator cu sac costă 209 lei, iar un prăjitor de pâină 59,9 lei.

„Produsele, care activează pe segmentul mediu de preţ, sunt realizate în China şi Turcia. Am încercat să producem şi în România, însă nu am găsit parteneri care să aibă capacitatea de producţie necesară pentru a livra în termenele cerute de noi. Mai mult, preţurile sunt peste cele din China şi Turcia unde, datorită volumelor mari realizate costurile sunt mai mici.“

Produsele Heinner sunt vândute în câteva sute de magazine fizice şi online, atât în magazinele specializate ale lanţurilor mari (Altex, Domo, Flanco) şi în cele independente, dar şi în hipermarketuri şi magazine cash&carry.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- detalii despre produsele sub marca Heinner; preţuri; care sunt cele mai vândute 

- principalele canale de distribuţie 

- estimările NOD privind piaţa de electro­casnice şi evoluţia ei

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO