Companii

Jacob Kripp, proprietarul Cramei Stirbey: O poveste autentică în spate şi soiurile autohtone sunt cheia în domeniul vinurilor

Branduri româneşti

Jacob Kripp: „Cred că tot în domeniul agriculturii: (s-ar putea lansa noi produse - n. red.), pentru că avem istoria mărcii, avem etichete de conserve, de muştar din perioada interbelică“.

Jacob Kripp: „Cred că tot în domeniul agriculturii: (s-ar putea lansa noi produse - n. red.), pentru că avem istoria mărcii, avem etichete de conserve, de muştar din perioada interbelică“.

Autor: Georgiana Mihalache

22.10.2018, 16:35 270

Tinerii antreprenori trebuie să mizeze pe autenticitatea dată de produsele tra­di­ţio­nale româneşti care atrag cum­părătorii de pe pieţele externe, iar po­vestea din spa­tele unui brand este un as­pect important în decizia de a cumpăra un produs, mai ales în industria vinului, a sus­ţi­nut Jacob Kripp, proprietarul Cramei Ştirbey.

„Calitatea produsului, soiuri autoh­to­ne şi o poveste autentică în spate sunt cheia în domeniul vinurilor. Pentru a intra pe nişe în străinătate ar trebui să adap­tăm un program de promovare care ne lipseşte şi pe care aproape toate ţările pro­ducătoare de vinuri îl finanţează cu zeci de mili­oane de euro anual“, a spus Jacob Kripp, prezent în cadrul conferinţei Bran­duri româneşti, organizată de Ziarul Financiar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO