Companii

Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour: Turcia a revenit în topul preferinţelor românilor. Se vând bine şi vacanţele la Disneyland Paris

Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour: Pe business travel vedem în continuare că firmele îşi trimit angajaţii în deplasări, dar sunt ceva mai prudente

Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour: Pe business travel vedem în continuare că firmele îşi trimit angajaţii în deplasări, dar sunt ceva mai prudente

Autor: Mirabela Tiron

13.05.2019, 08:30 420

Happy Tour este deţinută de fondul de investiţii GED Capital şi face parte din Happy Tour Group, cu o reţea de 83 de agenţii proprii şi asociate.

Agenţia de turism Happy Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, a bugetat pentru acest an afaceri mai mari cu 8-12% pe fondul cererii în creştere pe segmentul leisure, dar şi de business travel.

„Vedem un an mai bun, estimăm o creştere ca în fiecare an. Pe leisure vedem că Turcia a revenit în topul preferinţelor românilor, Grecia se menţine şi în acest an în top. Avem cerere şi pentru pachetele la Disneyland Paris, produsul nostru“, a spus pentru ZF Javier Garcia del Valle, CEO al companiei. Apetitul românilor pentru vacanţe în străinătate este în creştere. Datele BNR arată că românii au cheltuit pe deplasările în străinătate 576 milioane de euro în primele două luni din acest an,  sumă mai mare cu 18% faţă de perioada similară a anului trecut.

Mai  mult, aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare aeroport din ţară, a ajuns la aproape 3 milioane de pasageri în primele trei luni din acest an, trafic în creştere cu 8,5% faţă de perioada similară a anului trecut.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO