Companii

Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour: A scăzut numărul vacanţelor de tip city-break şi rămân două vacanţe mai lungi în decursul unui an. Agenţia de turism a avut anul trecut o cifră de afaceri de 5 mil. lei şi un profit net de 1,7 mil. lei, conform datelor Ministerului de Finanţe

Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour: Preţurile pachetelor nu mai sunt cele de acum doi ani, valoarea lor este mai mare. În cazul nostru, pe destinaţiile de charter cele mai multe pachete vândute au fost pentru cazări de 4 şi 5 stele.

Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour: Preţurile pachetelor nu mai sunt cele de acum doi ani, valoarea lor este mai mare. În cazul nostru, pe destinaţiile de charter cele mai multe pachete vândute au fost pentru cazări de 4 şi 5 stele.

Autor: Miruna Diaconu

26.09.2022, 17:45 146

Javier Garcia del Valle, CEO, Happy Tour, spune că există o serie de schimbări în comportamentul tu­riş­tilor în ultima perioadă, iar una dintre acestea este faptul că au renun­ţat să meargă în mai multe vacanţe scurte şi să aleagă doar două vacanţe cu o durată mai mare.

„Turiştii au tendinţa de a achizi­ţio­na cât mai aproape de data călăto­riei. Nu neapărat last minute-uri, dar nici ca în trecut cu jumătate de an îna­inte. În medie, rezervă azi pentru ple­care în maximum două luni. În ultimul an, am observat, de asemenea, că aleg să zboare cu companii aeriene de linie decât cu cele low cost, dacă destinaţia permite. Cu excepţia Turciei unde all inclusive-ul e rege, în alte destinaţii op­tează doar pentru mic dejun. Am mai sesizat că a scăzut numărul vacan­ţelor scurte, de tip city break, şi rămân două vacanţe mai lungi în decursul unui an. Un lucru care în 2019 nu era la orice rezervare, asigurarea de călă­torie pe care o achiziţioneaza aproape toţi turiştii, indiferent de destinaţie sau durata şederii“, spune Javier Garcia del Valle.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro