Companii

Jean Francois Mace, CEO al Decathlon România: În 2021 ne concentrăm atenţia pe reorganizare internă astfel încât să acoperim mai detaliat online-ul. În offline ne dorim unu-două magazine noi

Jean Francois Mace, CEO al Decathlon România: Avem o abordare omnichannel, fiind orientaţi spre digital şi noi modalităţi de vânzare, noi servicii de proximitate şi comoditate. În 2021 ne concentrăm atenţia pe reorganizare internă astfel încât să acoperim mai detaliat şi mai bine acest canal. În offline, ne dorim să deschidem unu-două magazine anul următor, dar depindem foarte mult de cum vor evolua lucrurile

Jean Francois Mace, CEO al Decathlon România: Avem o abordare omnichannel, fiind orientaţi spre digital şi noi modalităţi de vânzare, noi servicii de proximitate şi comoditate. În 2021 ne concentrăm atenţia pe reorganizare internă astfel încât să acoperim mai detaliat şi mai bine acest canal. În offline, ne dorim să deschidem unu-două magazine anul următor, dar depindem foarte mult de cum vor evolua lucrurile

Autor: Cristina Roşca

05.01.2021, 16:20 221

♦ Compania are o reţea de 28 de magazine fizice, o unitate online, un depozit ce deserveşte România, Grecia şi Bulgaria şi o echipă de IT care lucrează pentru peste 20 de ţări.

Decathlon, liderul incontestabil al retailului local de echipamente sportive, şi-a bugetat în 2021 deschiderea a 1-2 magazine offline şi un pariu mai mare pe online, însă totul va depinde de evoluţia pan­demiei de Covid-19. Spre comparaţie, în 2020 retailerul a inau­gurat o singură unitate offline la Brăila.

„Ce se va întâmpla în 2021 va de­pinde foarte mult dacă va fi sau nu un al treilea lockdown, dar cu siguranţă va exista o continuitate în transformarea mo­de­lului nostru de business“, spune Jean Francois Mace, CEO al Decathlon România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO