Brandingul nu mai poate exista astăzi fără interacţiunea directă cu cei cărora li se adresează, schimbul de idei dintre cele două tabere ducând întotdeauna la dezvoltarea şi perfecţionarea produsului.
„Dacă vreţi să construiţi un brand, băgaţi în seamă consumatorul şi puneţi-l să dialogheze cu dumneavoastră. Nu luaţi exemplul unor companii arogante care cred că ştiu tot şi care, pentru a-şi promova produsul, aruncă în piaţă un mesaj fără a ţine cont de ecourile venite de la consumatori“, a spus Jean Valvis, antreprenorul care în urmă cu circa opt ani a lansat brandul de apă minerală AQUA Carpatica.
El a fost prezent în cadrul evenimentului „Branduri româneşti. 100 de ani made in Romania“, organizat de Ziarul Financiar.
Astăzi AQUA Carpatica este prezentă în peste 12 ţări de pe toate continentele, precum SUA, Japonia, Australia, China, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Israel, Rusia, Moldova, Spania, Germania şi Marea Britanie, conform celor mai recente date.
Brandul AQUA Carpatica este îmbuteliat de societatea Carpathian Springs, care a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 186 de milioane de lei (peste 41 mil. euro), în creştere cu 20% faţă de anul precedent.