Companii

Joanna Jozwiak, retailerul de încălţăminte CCC România: Impactul pandemiei în retail ar putea fi mai mare anul acesta ca în 2020 pentru că trecem printr-un alt vârf epidemic şi restricţii chiar mai stricte. Vaccinul e însă o veste bună

Joanna Jozwiak, retailerul de încălţăminte CCC România: Impactul pandemiei în retail ar putea fi mai mare anul acesta ca în 2020 pentru că trecem printr-un alt vârf epidemic şi restricţii chiar mai stricte. Vaccinul e însă o veste bună

Joanna Jozwiak, director general CCC România: A fost un an foarte dificil şi am estimat o scădere a cifrei de afaceri cu aproximativ 40%. Cu toate acestea, această scădere nu este pe deplin relevantă, întrucât celelalte costuri operaţionale şi de producţie ale noastre au crescut, astfel încât doar o privire asupra cifrei de afaceri nu ar oferi o evaluare exactă a situaţiei generale.

Autor: Cristina Roşca

16.04.2021, 19:30 65

♦ CCC este al doilea cel mai important jucător din retailul local de încălţăminte după cifra de afaceri ♦  În 2019, compania care operează businessul a avut afaceri de 266 mil. lei, plus 27% ♦  În pandemie cifra de afaceri a scăzut cu 40% ♦  Reţeaua CCC numără 77 de magazine în România.

Joanna Jozwiak, director general al retailerului de încălţăminte CCC România, spune că impactul pandemiei asupra businessului ar putea fi mai puternic în acest an ca în 2020 dat fiind că sunt în vigoare noi restricţii, iar numărul de cazuri este mare. Totuşi, vaccinul reprezintă o veste bună pentru domeniu şi oferă speranţa unei reveniri.

„Ambii ani (2020 şi 2021 – n.red.) s-au derulat în context epidemiologic, situaţie cu un impact semnificativ în retail şi, în consecinţă, şi asupra afacerii noastre. Spre comparaţie cu 2020, anul acesta ar putea avea un impact chiar mai mare, având în vedere că acum trecem printr-un alt vârf epidemic şi restricţii chiar mai stricte, generând mai multe scăderi în traficul şi vânzările mallurilor“, spune executivul.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO