♦ CCC este al doilea cel mai important jucător din retailul local de încălţăminte după cifra de afaceri ♦ În 2019, compania care operează businessul a avut afaceri de 266 mil. lei, plus 27% ♦ În pandemie cifra de afaceri a scăzut cu 40% ♦ Reţeaua CCC numără 77 de magazine în România.
Joanna Jozwiak, director general al retailerului de încălţăminte CCC România, spune că impactul pandemiei asupra businessului ar putea fi mai puternic în acest an ca în 2020 dat fiind că sunt în vigoare noi restricţii, iar numărul de cazuri este mare. Totuşi, vaccinul reprezintă o veste bună pentru domeniu şi oferă speranţa unei reveniri.
„Ambii ani (2020 şi 2021 – n.red.) s-au derulat în context epidemiologic, situaţie cu un impact semnificativ în retail şi, în consecinţă, şi asupra afacerii noastre. Spre comparaţie cu 2020, anul acesta ar putea avea un impact chiar mai mare, având în vedere că acum trecem printr-un alt vârf epidemic şi restricţii chiar mai stricte, generând mai multe scăderi în traficul şi vânzările mallurilor“, spune executivul.