Companii

Johan Hibler, un antreprenor german: Este o perioadă bună pentru a face business în România, dar provocarea cea mai mare este lipsa de predictibilitate. Superfood Company, afaceri de 105 mil. lei în 2018, plus 8%

Johan Hibler, fondator Superfood Company: În ur­mătorii 2-3 ani vrem să ex­tindem businessul de pe plan local, să intrăm pe noi pieţe şi să mărim porto­foliul de produse cu branduri private.

Johan Hibler, fondator Superfood Company: În ur­mătorii 2-3 ani vrem să ex­tindem businessul de pe plan local, să intrăm pe noi pieţe şi să mărim porto­foliul de produse cu branduri private.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.01.2019, 17:20 600

Johan Hibler, antreprenorul ger­man care a fondat importatorului de pro­duse pentru copii Superfood Com­pany, dar şi distribuitorul de carne Inter­carne Rom şi furnizorul de echi­pa­men­te me­di­ca­le Super­me­dical, spu­ne că cea mai bună perioa­dă pentru business în Româ­nia a fost cea cuprinsă între 2005 şi 2008.

El a început să facă afaceri în Ro­mâ­nia îna­inte de ’90, făcând im­port şi ex­port de car­ne din Germa­nia. După ’90 a în­ce­put să adu­că pe piaţă brandul de lap­te praf pentru bebeluşi Milupa, dar şi alte produse.

„Am înfiinţat Super­food Company în 1992, im­por­tând şi distribuind lapte praf, margarină/unt şi salam. Jumătate de an mai târ­ziu am început să distri­bu­im pro­dusele Milupa în toată ţara, la vre­mea respectivă având doar trei anga­jaţi. În 1993, eram în echipă deja 11 oameni“, a povestit Johan Hibler.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO