Companii

Josef Reiter, BMW Group România: Piaţa locală se poate adapta mult mai uşor la digitalizare şi la o piaţă auto online. „Mobilitatea individuală este foarte importantă deoarece puţini mai utilizează mijloace alternative”

Josef Reiter, BMW Group România

Josef Reiter, BMW Group România

Autor: Bogdan Alecu

23.04.2020, 13:00 160

Restricţiile impuse pe fondul pandemiei de coronavirus şi mai ales oprirea producţiei de automobile la nivel european cât şi în multe alte ţări au presupus şi o schimbare a abordării vânzărilor şi service-ului.

„Ţările din Europa Centrală şi de Est precum Slovacia, Cehia sau România sunt deja mai digitalizate decât pieţele vest-europene şi datorită acestui aspect vor depăşi mai uşor această perioadă în care totul s-a mutat în online. În plus, dacă în Germania nouă din zece clienţi fac trade-in când cumpără un BMW nou, în România procentul este mult mai mic şi implicit achiziţia se poate derula mult mai uşor în online", explică Josef Reiter, managing director BMW Group România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro