Piaţa imobiliară românească se apropie de maturitate, în contextul în care clienţii preferă tot mai mult proiectele mixte, care alături de rezidenţial au şi spaţii comerciale şi chiar birouri, pentru a fi aproape de locul de muncă. În plus, aceştia nu mai caută neapărat apartamente cu suprafeţe mari, ci unele care se le acopere cerinţele, în timp ce investiţiile în imobile nu mai sunt făcute speculativ, ci sunt luate drept alternative la depozitele bancare, apartamentele fiind inclusiv închiriate pentru a genera venituri.
„Suntem pe o piaţă cu un lung proces de maturizare. În 2008 eram în perioada de copilărie, iar acum suntem în adolescenţă. Spre exemplu, o formă de creştere reprezintă faptul că treptat se face trecerea de la proiecte simple la proiecte mixte. Vom ajunge să vedem şi în România o clădire care să includă şi o componentă de rezidenţial, un hotel şi magazine, dar aceastea vor veni pe măsură ce clientul va evolua, iar dezvoltatorul se va rafina“, a spus Ovidiu Şandor, CEO Mulberry Development.