Companii

Julien Munch, CEO Carrefour România: Anii următori vor purta cu sine ecoul precedenţilor, marcaţi de pandemie, inflaţie şi război

Julien Munch, CEO Carrefour România: Anii următori vor...

Autor: Cristina Roşca

13.01.2023, 08:00 262

Julien Munch, CEO al Carrefour România, spune că perturbările din zona lanţului de aprovizionare şi creşterea costurilor de energie sunt elemente care provoacă îngrijorare în industrie şi în 2023.

De altfel, executivul francez e de părere că anii următori vor purta cu sine ecoul precedenţilor, marcaţi de evenimente cu impact la nivel mondial, precum pandemia, războiul de la graniţă şi inflaţia record. „Deşi ne dorim ca acest an 2023 să fie unul de redresare pe toate planurile, realitatea este că pentru o revenire este nevoie de asumare publică şi privată, cu implicaţii corecte şi susţinute, lecţii învăţate şi curaj de a schimba lucrurile“, spune executivul. În pofida problemelor şi îngrijoră­rilor, pentru România în general şi pentru Carrefour în particular, el se arată optimist. „În ciuda contextului, ultimii ani au de­monstrat că mediul de afaceri româ­nesc se poate reinventa, se poate schimba din mers, se poate adapta rapid şi poate performa în condiţii deloc uşoare - este o rezilienţă construită în timp.“ Retailerul francez şi-a majorat vânzările din România cu 5,8% în primele nouă luni din 2022 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea este like for like, deci comparabilă, nefiind luată în calcul expansiunea.

Grupul Carrefour, care acoperă pe plan local mai multe formate de magazine, are peste 400 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount şi proximitate modernă, plus operaţiuni online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO