Companii

Julien Munch, CEO-ul Carrefour România: Clienţii sunt mai prudenţi în achiziţii şi se orientează mai mult către mărci private. Grupul francez a obţinut în România în 2022 vânzări cu TVA de 2,6 mld. euro

Julien Munch, CEO-ul Carrefour România: Tendinţa pe care o observăm este că românii sunt mai atenţi la preţ acum, comparativ cu 2020 sau 2019, şi mai responsabili în consum.

Julien Munch, CEO-ul Carrefour România: Tendinţa pe care o observăm este că românii sunt mai atenţi la preţ acum, comparativ cu 2020 sau 2019, şi mai responsabili în consum.

Autor: Cristina Roşca

25.04.2023, 00:07 181

Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount Acestora li se adaugă operaţiunile online.

Julien Munch, executivul francez care conduce operaţiunile Carrefour de pe plan local, spune că a remarcat în ultima perioadă, marcată de scumpiri record, o serie de schimbări în comportamentul de consum al românilor. El vorbeşte despre o mai mare prudenţă a românilor la shopping şi despre orientarea lor către mărci private. Există însă şi o constantă şi anume faptul că produsele locale şi cele considerate a fi sănătoase sunt în continuare căutate.

„Am observat tendinţe majore la nive­lul pieţei, iar unele dintre ele au fost confir­mate şi de datele recente obţinute din cana­lele noastre proprii. Datele statistice co­lec­tate în aplicaţia noastră Act for Good, care la doi ani (de la lansare – n.red.) numără 1,5 milioane de utilizatori activi, arată câte­va din preferinţele de consum ale românilor în 2022. Românii continuă să aleagă pro­duse de calitate şi produse locale.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO