Companii

JW Marriott: Peste 20% din veniturile hotelului de cinci stele sunt generate de cele şase restaurante

Hotelul JW Marriott din Bucureşti: Circa 60% dintre clienţii restaurantelor şi lounge-urilor operate de sunt locali, preparatele „vedetă“ fiind sushi, foie gras şi creveţii la tigaie

Hotelul JW Marriott din Bucureşti: Circa 60% dintre clienţii restaurantelor şi lounge-urilor operate de sunt locali, preparatele „vedetă“ fiind sushi, foie gras şi creveţii la tigaie

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.12.2019, 18:50 776

Societatea Companiilor Hoteliere Grand, companie ce administrează hotelul JW Marriott din Capitală, a finalizat anul 2018 cu afaceri de peste 133 mil. lei.

Cele şase restaurante şi lounge-uri operate de hotelul de cinci stele JW Marriott Bucharest Grand Hotel gene­rea­ză aproximativ 21% din veniturile pe care le înregistrează hotelul anual, a spus pentru ZF Mirela Bejan, director de marketing al JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

„Ponderea veniturilor generate în restaurantele şi lounge-urile JW Marriott Bucharest Grand Hotel este de aproxi­mativ 21% din totalul veniturilor înre­gistrate de hotel. Hotelul are şase restaurante şi lounge-uri selecte, din care: Cucina – The Italian Kitchen, JW Steakhouse, Champions Sports Bar and Restaurant, Vienna Lounge, Pavilion Lounge şi terasa The Garden, deschisă pe parcursul verii“, a spus Mirela Bejan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO