Kangoopack, companie din Alba Iulia care oferă soluţii integrate de ambalare, fondată şi controlată de antreprenorul Mariel Petric, a raportat în primele şase luni din 2021 o creştere cu 50% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la 3 mil. euro, în timp ce profitul operational s-a majorat cu 60%, potrivit datelor transmise joi de reprezentanţii companiei.
“Principalele provocări ale domeniului nostru în prima parte a anului au fost disponibilitatea produselor, precum şi creşterea semnificativă a preţului materiilor prime, indiferent că vorbim de hârtie, plastic, metal sau componente electronice, iar noua tendinţă va mai continua cel puţin până la finalul acestui an”, spune Mariel Petric, CEO şi fondator Kangoopack.
El estimează că afacerile companiei vor atinge 7 mil. euro la finalul anului.
Pentru perioada următoare, reprezentanţii Kangoopack apreciază că zona de e-commerce, piaţa de retail FMCG, pharma şi zona de logistică şi depozitare vor marca o dezvoltare, în paralel cu piaţa de materiale de construcţii şi cea a producţiei de mobilă, care prezintă perspective bune de creştere.
“Pentru anul 2022 avem planificate investiţii importante în noi capacităţi de producţie şi logistice care să ne susţină creşterea viitoare în România şi în ţările vecine”, adaugă antreprenorul Mariel Petric.
În acest context, Kangoopack şi-a bugetat investiţii în dezvoltarea capacităţilor logistice şi de producţie şi în extinderea echipei.
Kangoopack este o companie antreprenorială cu capital 100% românesc, care oferă utilaje şi produse consumabile pentru ambalarea mărfurilor pe paleţi, ambalare grupată, legare, formare şi sigilare cutii şi consumabile.
Compania activează în principal pe piaţa din România, cu clienţi şi din ţările limitrofe – Ungaria, Serbia, Bulgaria, Croaţia, Moldova, Ucraina.