Companii

Kaspersky începe anul în forţă: Compania şi-a majorat veniturile la 704 mil. dolari

Kaspersky începe anul în forţă: Compania şi-a...

Autor: Dorin Oancea

20.04.2021, 15:28 42

Furnizorul de soluţii de securitate cibernetică Kaspersky a înregistrat creştere în 2020 şi şi-a majorat veniturile globale (neauditate IFRS) la un total de 704 milioane dolari, reprezentând o creştere anuală de 3%. 

Compania a obţinut rezultate pozitive, protejând confidenţialitatea utilizatorilor şi ajutând companiile să reducă riscurile de securitate cibernetică pe fondul unei digitalizări sporite.

Creşterea Kaspersky pe segmentul B2B a fost determinată de creşterea continuă în domeniile strategice de afaceri, inclusiv companiile mari (+23%) şi non-endpoint (+27%). Compania a lansat noi soluţii, inclusiv Kaspersky Managed Detection and Response (MDR) - un serviciu care asigură o protecţie continuă, 24/7, bazată pe învăţarea automată, economisind în acelaşi timp resursele echipelor de securitate IT pentru analiza, investigarea şi răspunsul la ameninţările cibernetice - şi, de asemenea, a atins un procent de 10% în creşterea vânzărilor digitale B2B.

În plus, pe segmentul IMM, cel mai afectat de pandemie, compania a demonstrat o creştere de 3%.

Lunile de lockdown la nivel global au provocat o schimbare profundă în activitatea dedicate utilizatorilor individuali, accelerând transformarea digitală. În timp ce zona de retail a fost afectată în mod semnificativ de restricţiile impuse de pandemie, care au dus la scăderea vânzărilor tangibile (-13%), sectorul digital al vânzărilor B2C Kaspersky a înregistrat o creştere de 8%. Acest lucru a fost determinat de o creştere impresionantă, de peste 10%, în achiziţii digitale pe tot parcursul anului.

„2020 a schimbat regulile jocului. Modul în care trăim, muncim, cumpărăm şi socializăm unii cu alţii s-a transformat mult mai rapid şi mai imprevizibil decât ne-am fi putut imagina vreodată înainte de pandemia COVID-19. Într-o clipă, lumea a devenit digitală, devenind mai vulnerabilă la riscurile cibernetice. Noi, ca business, a trebuit să ne adaptăm la noua realitate şi a fost responsabilitatea noastră să le permitem oamenilor să se bucure de o zi de mâine mai sigură. Operaţiunile companiei au crescut în sectoarele cheie de business, demonstrând că în perioade atât de incerte, oamenii au nevoie de cel mai bun nivel de protecţie şi securitate”, a spus Alexander Moiseev, Chief Business Officer la Kaspersky.

Compania a obţinut o poziţie de top 3 în 50 din cele 62 de teste independente diferite, efectuate la nivel global în cursul anului şi a obţinut primul loc în 45 din cele 62 de teste.

La nivel global, performanţa companiei a fost determinată de rezultate pozitive în majoritatea regiunilor, în special în America Latină (+15%), Rusia, Ţările Baltice, Asia Centrală şi Comunitatea Statelor Independente (CIS) (+15%), regiunea META (Orientul Mijlociu, Turcia şi Africa) (+14%), precum şi în Europa (+6%). Regiunea Asia-Pacific, care, în ceea ce priveşte operaţiunile comerciale, a fost afectată de COVID-19 în toate zonele, a rămas constantă faţă de anul trecut. Acelaşi rezultat stabil a fost prezentat şi de regiunea nord-americană, unde vânzările au fost determinate în principal de segmentul digital.

În 2020, Kaspersky a făcut o serie de paşi semnificativi în cadrul iniţiativei sale Global Transparency Initiative, în ceea ce priveşte angajamentele anterioare şi nu numai. Compania a finalizat mutarea capacităţilor de procesare şi stocare a datelor în Elveţia. Datele legate de ameninţările clienţilor evidenţiate de utilizatorii care au sediul în Europa, Statele Unite, Canada şi o serie de ţări din Asia-Pacific sunt acum prelucrate în două centre de date din Zurich şi includ fişiere rău intenţionate suspecte sau necunoscute anterior, pe care produsele companiei le trimit la Kaspersky Security Network (KSN) pentru analiza automată a malware-ului.

Kaspersky a anunţat, de asemenea, deschiderea North American Transparency Center, în parteneriat cu Asociaţia CyberNB din New Brunswick, Canada, şi a lansat un training dedicat evaluării securităţii produselor - Programul de consolidare a capacităţii cibernetice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO